Reklama
Chyba każdy z klientów cieszy się gdy dostaje coś w prezencie lub gratis do zakupów. Wiele firm głowi się i troi jak przyciągnąć lub skłonić potencjalnych klientów do zakupów lub skorzystania właśnie z ich usługi. Chciałbym Ci zaproponować wprowadzenie w swojej firmie kalendarzy. Pomyślisz sobie, że oszalałem – o czym on pisze. Nic bardziej mylnego. Od dawna zajmuję się kreowaniem wizerunku firm. Wiele przedsiębiorstw już skorzystało z tej rady i teraz mają uśmiechniętych i zadowolonych klientów. Sprawa jest prosta. Stwórz lub zleć wykonanie projektu kalendarza. Zamieść na nim swoje dane, znak firmowy lub oferowany produkt. Zadbaj o dobrą drukarnię kalendarzy i sukces masz murowany. Do każdego zakupu lub wykonanej usługi dodawaj upominek w postaci kalendarza – może to być kalendarz biurkowy, wizytówkowy czy ścienny. Klient ucieszy się z takiego gestu. Będzie miał to poczucie, że dostał coś gratis – że ktoś o nim pomyślał wśród tych bezdusznych korporacji gigantów. Wizerunek naszej firmy się poprawi a jak wiadomo – „zadowolony klient zawsze wraca”. Więc może jednak warto zainwestować w druk kalendarzy firmowych i wykorzystać je do przyciągnięcia potencjalnego klienta? Odpowiedź jest prosta. Warto!